4. juli 2011

Tørrtrening til bryllupet

Jeg har forelska meg helt i papirrosetter, i allefall som dekor til bryllupet. Vi tenker å lage rosetter i mange forskjellig farger og størrelser, og henge opp hvor det skulle passe seg. De er fine alene og sammen! Satt en hel kveld på Etsy og bestilte masse papir, men kom på etter på at jeg hadde bestilt i for mange forskjellige mønstre for man trenger tre ark (av den størrelsen man vil, til hver rosett). Men men det var heldigvis ikke så dyrt, og det haster o ikke å få riktig mengde papir akkurat nå.
Jeg ble så rasløs av å tenke på de fine rosettene, at jeg tørrtrente og lagde noen rosetter av grå papir som vi allerede har store mengder av. Så nå henger de å pryder veggen ved siden av perleblomsten.

Sikkelig easy/peasy å lage!

Ingen kommentarer: