17. juli 2011

Vær.

I går var det strååålende vær. Da dro vi på piknikk ved Gåfossen, verdens beste badested. Det var deeeilig. Vi spiste reker og drakk lemonade.  Og så spilte vi litt ukulele. Jeg begynner å bli litt under nybegynner bra. Mopsen måtte være hjemme, for jeg tror ikke stein og foss er en bra kombinasjon for en mops med middels ryddskade. Selv om det var en fin dag, var det her den fatale humle-katastrofen inntreff. Huff a meg.


Ukulelen på tur.

















 
lemmmmonade.
Det var ikke bare oss på tur, men de andre bikini bildene ble sensurert.

































(Gosh jeg gleder meg til å kunne lage kollage i fotoshop igjen, OG til  begynne å trene)

I dag var været motsatt. Dette er en sikkelig feriedagbok, her prater jeg om vær. I dag regnet det og var sikkelig grått. Vi skulle egentlig på Tusenfryd (WIIII) men vi droppet det da vi hørte P1en værmelding. istedet har vi holdt på med regnværs syssler. Herr Forloved med data og musikk, jeg og min mor har heklet 10 lapper til lappeteppet mitt. Først kludret vi som bare det. Men så fant vi ut hva vi hadde gjort feil, og nå elsker jeg å hekle lapper etter mønster og med staver og det hele.















Nå mangles det bare 53 lapper. Håper det regner mer.

Ingen kommentarer: