5. juli 2011

DIY forlovelsesringer

Dette er vel den letteste DIY som er å oppdrive på det store vide nett. Men jeg synes det og er den aller søteste. Ville ikke ha byttet ut ringen min med noen som helst diamantring.

Slik gjør du:
  1. Ta en god stump hyssing, og knyt en knute på enden
  2. Finn frem perler og tre de på hyssingen.
  3. Når det er passende størrelse, knyt en knute etter den siste perlen.
  4. Deretter knyt ringen rundt fingeren, med en sikkelig dobbelknute.
og Tada! En kjempe søt forlovelsesring!

3 kommentarer:

frøken tilbaketilgamletrakter sa...

Tidenes søteste forlovelsesring! Rett fra hjertet, og så genuint ekte at jeg dåner. Karakter 6 om jeg får lov til å gi terningkast her inne ;)

Tine i Rosablokken sa...

Tusen takk for det frøken tilbaketilgamletrakter (?)! Her inne er det selvfølgelig lov til å gi terningkast! Elsker terningskast!

Cathrine sa...

Du lager så mye fint og gøy Tine!
hmmm...mulig jeg må lage en sånn ring til meg selv...så kanskje bergenseren tar hintet hihi..
liker meg så godt på bloggen din, ble helt gira da jeg så popup- kortene du hadde laget, jeg er jo litt eventyr-hekta for tiden...det er jo en knallbra julegave å lage popup bok;) litt spesielt å tenke på julegaver i påsken kanskje?
Håper du koser deg masse med fri søte!
klem fra Cathrine