1. juli 2011

Internett; ett ukjent fenomen

.. for meg i allefall. Før så så jeg på internett med øyne til en 40 år gammel rødvinsdrikkende dame; nettbank, byråkrati, Spotify, lett reaserach og såklart Facebook. Men SÅ, så ble vi forlovet, og da skjønte jeg nytten av internett. Enormt mange fine nisje blogger (særlig amerikanske bryllupsblogger), så mye tips, råd, DIYs, ikke bare til bryllup, men til alle aspekter man måtte klare å finne på.

Dessuten kan man handle her, det er helt utrolig. Sitte i min venn sofaen og handle! Jøsses, passer bra her i Bergen for å si det sånn. Det er som om jeg har fått meg et helt nytt liv etter at jeg skjønte hva man kunne bruke internett til. Dessuten ble jeg nok så overveldet av alle fine blogger, at jeg følte jeg måtte ha en selv.

Så nå har jeg en blogg.

1 kommentar:

Vera sa...

Dette er et veldig fint førsteinnlegg altså :) Kratulerer med 1-årsdagen da! Gleder meg til å få lest enda litt mer på bloggen din!