18. mai 2012

Trommelvirvel:


Å som jeg har vente på å få lov til å poste dette innlegget. 
Det har tatt så lang tid.
Vi har nemlig endelig helt ferdig.
Tegnet
Trykket
Adressert
Pakket 
Og til slutt greide vi også å få sendt de ut, (to igjen da....)
Og nå kan jeg med stolthet presentere bryllupsinvitasjonene våre:


Kanskje ikke en bombe at vi lagde tegneserie-invitasjoner, ettersom jeg har tegneserie headere her på bloggen. Men jeg er så stolt. For det er hr. Forloved som har gjort alt, og de ble så  mye bedre enn jeg kunne ha forestilt meg.
Han har tatt med så mange morsomme detaljer, slik at invitasjonen ble morsom og veldig personlig. Dessuten er de fleste innrammede bilder av oss, i tegneserie form, så da var det ganske passende.
Kan ikke si det for mange ganger, hvor stolt jeg er altså :)

Konvoluttene kjøpte vi på Europris, og de ble pyntet med et stempel som sier: LOVE MAIL. 

Og så må jeg skryte litt av ALLKOPI som trykket de for oss, for kvaliteten på invitasjonene er utrolig bra, god fargegjenngivelse og  papir. Dessuten så ga de oss utrolig god pris, og var veldig serviceinnstilte. 

Så fornøyd altså, da er gjenstår det bare å lage alle bordkort og programmer :) Heldigvis så fikk vi iallefall  sendt inn prøvingsattestene i samme slengen som invitasjonene. Så da blir vi iallefall gift :D

Hvis du vil se invitasjonene i bedre oppløsning er det bare å trykke på bildene under.
Snakk om å være frøken fornøyd altså :D

Håper alle hadde en strålende 17.mai i går altså! 
Vi koste oss med familefrokost, heiing på toget, kake og godvenner på deilig tapas middag. Perfekt :)




17 kommentarer:

Lene sa...

Så kult! Utrolig flink kommende-ektemann du har. Det må jeg si! :) Morsomt når man setter personlig preg på ting. Enig! :)

Her er det dagen-der-på. For hele gjengen. 17.mai er igrunn mye stress. Men mye kos og da. Såklart:)

Ha en fin 18.mai!
Klem Lene

Frk.Eplegrøt sa...

Så fantastisk invitasjon!
Så gjennomført og artig :)
Herlig!

Marianne sa...

herlige invitasjoner!
gratulerer og nyt forberedelsestiden!

Rarerina sa...

Så utrolig flotte!

- marthe - sa...

Åh! De var kuuuuule!!! :) Veldig lov å være stolt av både kommende ektemake og av invitasjonene!

Uuuglehytta sa...

så sinnsykt fete:D aaa så gøy:) fineste invitasjonene jeg har sett! orginalt!! herlig:D
flink hr. forlovede er a:)!

ha en supersuper TGIF:)!!

Benedikte sa...

SÅÅÅÅÅ kjempefine og kule! Uten tvil de kuleste bryllupsinvitasjonene jeg har sett EVER! :)

Tante AB sa...

Jeg/vi er så heldige å ha mottatt en av disse flotte invitasjonene :):) Fineste invitsjonen vi har fått. Måtte leses flere ganger og skal tas godt vare på. Vi gleder oss til den STORE dagen :):)Klem fra tante AB

Matilde sa...

Så søte, tror det må være en av de kuleste invitasjonene jeg har sett :)

En støvel og en sko sa...

Så kule!! Artig ide. Klem :-)

Lidyll sa...

Dritkule! *hjertesmelt*
...dette var en utrolig flott ide!

...og så er dere jo så flinke begge to i Rosablokken atte-både "snar-hr" og "snart-fru"!*smile*

Ønsker deg en flott helg!
Klemmer fra meg

Ps: Ja vet du...mistet mange puser til veiene gitt...særlig der jeg vokste opp som i forhold til midt i oslo, er veldig landlig...så når jeg visste jes skulle flytte mye og bo midt i storby var det ganske så greit å lære katten "båndtvang"*ler* Ja ja...har jo litt selvironi på det da for folk tiiter jo litt rart på oss...*ler* Men ferdinand ser ut til å trives:) Og i grunn litt hyggelig med disse turene også:)

Janne sa...

Kjempekjempefine innbydelser!!! Skikkelig originalt. Kudos til dere ;)

high house then radio sa...

Stilige invitasjoner - god grunn til å være stolte av disse:)

Katrine sa...

Herremin kjære du!! For en fantastisk invitasjon!!! Tror det er det fineste jeg har sett :) kjære vakre vene, så fint!!!! <3
Hurra hurra for kjærleiken!!

monica (mollys bubble) sa...

et ord:
WOW!

dette må være noe av det kuuuleste jeg noen gang har sett!

Ah, jeg er treg på bloggisfronten om dagen ser jeg... :)

Linnosaurus sa...

Fantastisk! Jeg elsker utradisjonelle inbydelser, dette var en variant jeg ikke har sett før i bryllupssammenheng.

Gleder meg til å se bilder av bordkort og program hvis det er i samme stil;) Og kanskje også bilder av brudeparet? Av bentøyet i det minste!

Anonym sa...

Såå fin! For en god idé!