4. juli 2011

Topp 5 wedding edition.

Hurra det er mandag igjen! Hurra, da begynner de å oppdatere alle bryllupsbloggene igjen! Mandager (og fredager) kvelden 100 % av satt til bryllupsblogger! Det som er uutholdelig med å følge amerikanske blogger er at de tidligst blir oppdatert 15. 00. Så jeg måtte finne meg noen australske, for de ligger jo endel timer foran oss.

Jeg har noen favoritt bryllup, som jeg stadig går tilbake til. Så mange fine bilder, blomster kjoler detaljer og stemning. Men det var vanskelig å kåre nummer 1 (og nummer fem, for hadde visst vbare fire favoritt bryllup). 

O`store bryllupskåring ano juli 2011.

no #1 A beautiful mess (fra Stylemepretty.com): Måtte bli vinneren, vet ikke hvor mange ganger jeg har sett på dette bryllupet. Elsker lokale, alle fargene, all nipsen og pynten og rotet, ekstra bonus for mops i bryllup! Veldig vanskelig å trekke frem noe spesifikt, for alt henger så sammen og kan ikke plukkes fra hverandre. Ei heller kopieres, altfor personlig. Virkelig noe eget. Det er vel derfor det er vinnern.






no#2 Bryllupet som ble postet på samtlige bryllups blogger "it went wedding viral" (fra oncewed.com): Så romantisk, jeg dååner. Elsker fargene, Te-detaljene, hageredskapene, alle silkebåndene, fargene, invitasjonene. Drømme bryllup!




no#3 Southern folk bryllup (fra 100layercake.com): Aaadooorable! Masse pluss for den søte historien om de ulike tallerknene. Og at det hele ser så naturlig ut med mark blomster. Og kakebordet frister til og med meg som ikke er særlig kakete. Dessuten var bryllupet gjort på dugnad, med hjelp fra kreative venner, og det synes jeg trekker opp. De to første hadde nemelig proffesjonell styling hjelp, da er det jo ikke rert det ser fantastisk ut!









  
no#4 Austin bryllup (fra Stylemepretty.com): Dette er en favoritt hovedsaklig pga det fantastiske fargetemaet, og papirpynten (elsker papirpynt). Men også fordi det er et så fantastiske omgivelser!





no#5 ble delt mellom dette gule bryllupet (fra ruffledblog.com) og dette Blå/røde (fra theprettyblog.com). Ingen av de er noe long time favorite, og "they dosent blow my mind". Men begge har elementer jeg liker veldig godt. Det gule bryllupet har gult tema, fin sykkel og ballong, fine sko og blomster, men får en 5. plass nesten ene og alene pga PEZ kaketoppene!

Men siden jeg ikke ble "mind blown" måtte det dele 5. plass (aldri i livet om jeg skulle ha ødelagt en topp 5 liste med 6 plasser) med det Blå/røde bryllupet. Her liker jeg den gamle låven de har festen i, og hvordan de har dekorert den (synes det var litt kjedelig med vimplene siden de er overalt om dagen)! Bruden ser også veeldig bra ut. Dessuten hadde de pizzasnurrer!

Så det var Topp 5 wedding edition! Det er vel kanskje ikke noe tvil om hvordan type bryllup vi kommer til å ha?

Vil gjerne høre hvilket av bryllupene du likte best?

Ingen kommentarer: