8. sep. 2012

Tegneserie + bryllup = sant

Min mann (woop woop) er jo, etter mening, usedvanlig god til å tegne. 
Og selv om han ikke lenger er så glad i å tegneseriaktige figurer, så sto han på til bryllupet. 
Han tegnet invitasjonen, som dere finner HER. I tillegg tegnet han sermoniprogrammene og kaketoppen til bryllupskaken.

Programmene ble trykket hos ALLKOPI, og de anbefales igjen. God pris, flott kvalitet etc. 
Liker at vi fikk plukket opp tråden fra invitasjonene, særlig siden vi ikke gikk for fullt tegneserie tema. 
Det beste er at når man lukker programmet kysser de to figurene. Så mange av barna hadde det gøy med det. 

Kakepynten, var noe av det jeg slet mest med å finne ut til bryllupet 
(jeg fikk veldig god hjelp og inspirasjon av PRYDELIG).
Vi endte opp med at mannen tegnet oss for hånd på stivkartong og laget et lite stativ. 
Selve bryllupskaken var lagd av min flinke stemor og bestod av ingredienser som;
sjokoladekake, mousse, krem, vaniljekrem, solbærsyltetøy mm. 
For noen flinke folk jeg kjenner :-D

Kakebildene er tatt av KARI
Min fine svigerinne overrasket oss med denne kaken. 
HALLO!
Er det mulig?
Invitasjonen vår på en marsipankake. 
Da folk begynte å spise av den, var det nesten litt trist.

Det var veldig stas at tegneseriefigurene av oss gikk igjen noen steder,
særlig siden det er hjemmelagd og veldig personlig og fint. 

Jepp heldige meg som har en mann som kan tegne og en familie som kan bake.


11 kommentarer:

TanteAB sa...

Åh-så koselig å mimre og se på kakene. De er nydelige. Godt var det også:)Og tegneren er fantastisk flink:) Klem

TanteAB sa...

Åh-så koselig å mimre og se på kakene. De er nydelige. Godt var det også:)Og tegneren er fantastisk flink:) Klem

Datt sa...

Hæhæ, dritkult!! Søren, mannen min kan ikke tegne... :P

Cathrine sa...

fy fakern! så fantastisk kult! han er bare råflink:) jeg syntes han burde lage en tegneserie om dere to og fine mopsen!
ha en finfin helg søte, fine deg
store klemmer fra CAthrine

Marianne sa...

Herlighet altså! Elsker streken til mannen din, er det ikke slik man skal uttrykke seg (spør hun som ikke kan lingoen)?, skikkelig gøyal, fin og personlig!
Jeg noterer og lagrer innlegg etter innlegg om dagen; plukker opp små snutter her og der og gleder meg enda litt mer til mai.
Takk for inspo og smil!

Anonym sa...

Vanvittig stilig! Mannen din har en imponerende strek :)

Kikkis planet sa...

Så utrolig kule tegninger!! Supergøy med den på toppen av kaka, i kartong!

Linnéa sa...

Så kule, digger at dere har gjort noe som er eget, det ble så fint! Og din mann er jo knallflink til å tegne :)

Ha en fin søndag Tine :)

Klem

Katrine sa...

Kjære Tine, dette er noe av det fineste jeg har sett!! Snakk om personlig, sjarmerende, romantisk og søt rød tråd.. Jeg ELSKER tegningene av dere! og programmet.. OG kakepynten! Dere har jo masse kake rundt munnen :D HERLIG! All kred til mannen (woop wopp), som er fantastisk flink :)
Dere er så fine, at det kribler :)

missM (Hverdagseventyr) sa...

Jeg ELSKER det. Herlighet så herlig fantastiks og gjennomført! Og så flink mannen din er til å tegne, morsom også :D HAHA, jeg digga den tegningen som var oppå kaken!

Benedikte sa...

DET er den kuleste bryllupskaken jeg har sett ever! :D