16. juli 2011

Topp 5// Høstprosjekter

Høst er kjedelig. Derfor har jeg nå hatt noen planleggings minutter for å finne ut hva jeg kan bedrive tiden med utover høsten. Dette er første utkast.
  1. Jeg begynte på et heklet lappeteppe i dag, mitt aller første. Tidliger har jeg bare heklet luer og pannebånd, med kjedemasker, så det blir spennde å se hvordan det går med både staver og mønster.

 2. Så vil jeg perle disse fuglene. Sou pretty

3. Så skal jeg sy et oppheng enten til å henge på kjøkkenet, eller på soverommet, sånn som dette,  tror det blir til soverommet fordi det er så kjedelig. (Bildet er hentet fra denne bloggen).

4. Fremmkalle fler bilder, og lage tonnevis med album.
5. Lage fin julekort, for engangs skyld, og sende tilalle venner og familie.

Alt dette skal jeg så klart gjøre i selskap med masse kaffe og får-i-kål.
Bare kom du høst. Jeg er ikke redd for deg. Din pingle.

2 kommentarer:

Nina sa...

Kan jeg bli med på å lage julekort?

Tine i Rosablokken sa...

Såklart du kan! det blir gøy, da kan vi drikke gløgg! med whisky i, så blir det morsomme kort.