1. juli 2011

Bryllups Inferno!

Jeg er jo helt i bryllupståka om dagen. Det er heelt vanvittig. Og som tidligere nevnt, er internett ett mekka for "brides to be". Har mine faste vann hull som jeg daglig går til for å få i meg den dagligedose med blomster, papir pynt og andre søte detaljer;

www.stylemetretty.com
www.100layercake.com
www.ruffledblog.com

++++ mange andre som jeg plutselig ramlre innom.

Vi forlovet oss 13. mars og gifte datoen er 4. august... 2012. Altså relativt god tid, derav tusenvis av timer til planlegging. Jeg elsker å planlege fester, og stor koser meg med planlegging av vårt bryllup. Det som er dumt er at planleggingen blir alt consumerende, blir hekta på bryllup. Og stakkars hr forloved!

Visjonen for bryllupet er klart; alt skal foregå hjemme hos min pappa på en kjempe fin gård. tenk partytelt, masse lykter, mark blomster, hagespill, bær, god stemning! Litt "Hurra for andersen" følelse. Elsker den filmen.

Ok, nok av mitt bryllupssnakk. Tenkte jeg skulle linke til et bryllup jeg syntes hadde en del skjønne elementer.. 
  1.  PEZkakepeynten! Hvor fantastisk er ikke det!!
  2. Brudebuketten av vintage brosjer (elsker brosjer og er alltid på utkikk etter nye)
  3. Sløyfe opphenget, har veldig lyst å lage et sløyfe oppheng til sermonien vår, synes det er en morsom og romantisk måte å pynte på .
  4. Blomsteroppsatsene, elsker dalhia, nellikk rankuler og andre fyldige blomster.
De bryllupene jeg tar mest inspirasjon av er de som holder seg utenfor de mest tradisjonelle rammene, og heller mer mot de tullete (whimsical er vel et mer passende ord) og eklektiske bryllupene, enn pur  rustikk/vintage.

Ingen kommentarer: