5. juli 2011

Svartgull + gullmannen = GOD MORGEN

Jeg sitter å krysser fingrene. ÅÅ som jeg krysser fingrene. Siden vi reiser på ferie i morgen, har vi ikke kjøpt inn mer kaffe. Jeg tenkte at et par morgninger uten kaffe er nema problema. Oh the ignorance. Jeg leeengter etter kaffe. Heldigvis (?) fant jeg en pakke mørkbrent kaffe fra det pre-revolusjonære Egypt. Den lukter litt rart, og den traktes utrooolig sagte, og ser egentlig ikke ut som kaffe til kaffetrakter. Men alle lemmer krysset.

Det hadde passet seg utrolig godt med kaffe til frokosten i sofaen i selskap med min gode venn Frasier..
mmmm kaffe og Frasier










Halvtime senere: Det er den verste kaffen jeg noen gang har smakt, bitter harsk såpesmak. æsj. Egyptisk kaffe i moccamasteren; ikke anbelfalt!


Noen tips på å overleve morgnen uten kaffe?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen ting er som kaffe, men i krise situasjoner kan cola funke.
hilsen tante b