26. jan. 2012

Midnight og Moonbeam




Ukens nye bruktfunn. Telefonbenken, akkurat det vi har lett etter, perfekte gangmøbelet. Hallo alle trenger en telefonbenk. Lampen; en sånn har jeg gått å lengtet etter, ønsket og lett etter. Halleluja. Hester, nærmere bestemt Midnight and Moonbeam som de heter (det står på bildet, jeg hadde gått for Dancer and Prancer, men det er visst reinsdyr. De eneste dyrene hvor begge kjønn har gevir, visstnok), den ti år gamle jenta i meg danser av stolthet.

Lampa og telefonbenken skal få seg en omgang med ett og annet, det samme skal hjørnet telefonbenken står i. Midnight og Moonbeam har allerede fått plass på veggen i stua.

Jeg er fornøyd. Midnight og Moonbeam, det begynner å vokse på meg.

Hestegal? Telefonbenkgal? Lampegal? Funnet noe fint denne uken?


7 kommentarer:

Anne Britt sa...

Gratulerer med nye funn :):) Og ny heading; kjempefin tegning- Hr. Forloved er veldig flink !! Gleder meg til en tur til Rosablokken etterhvert.
TanteABklem

Louise sa...

Telefonbenk er et supert møbel! Har en i gangen vi også, synes det er så greit å ha noe å sitte på når vi skal ta på barna klær.
Grattis med ny header, kjempefin! Flink forloved du har:-)

Ha en god tirsdagskveld!

Lene sa...

De lampene er kule. Enig med deg! :) Råeste telefonbenken da. Lurer på hva du skal gjøre med den. Nysgjerrig je ama ;)

Hestegal er jeg desverre ikke. Men bruktbutikk gal - der har du meg :P
Klem Lene

Lene sa...

Har stativ jeg og. Begynt å bruke det så smått. Har Canon 500D. Speilrefleks. Driver å tester litt nå faktisk. Er så mange instillinger på kameraet. Hjelpes.. Skjønner ikke halvparten. Samboer prøver å forklare meg litt forskjellig da. Men skjønner like lite fortsatt :P Dæ blir nok bra tælslutt! Etter litt prøving og feiling får man tro.
Ha en finfin frædda'!

KLEM Lene

Lene sa...

Ja har prøvd å se litt på manualen. Men mye kompliserte greier spør du meg. I dag har jeg prøvd meg litt på Iso innstilling. Gjorde faktisk mye med bildene så jeg. Teste, teste teste.. Hehe. Ja, vil gjerne bli din foto venn! Tror nok helst jeg vil få flest tips av deg. Ikke omvendt men *ler* Send meg gjerne mail om du har noen lure tips. :D

Prøvde å svare deg på innlegget mitt, men vet ikke om du får beskjed på mail om det. Så skrev her i tillegg jeg.. Hehe.

Hvite tulipaner sa...

Det hestebildet var utrolig skjønt! Jeg er en skikkelig hestejente, selv om det ikke kommer så godt frem på bloggen, hehe.
God helg tli deg!
Klem E

Inger Johanne sa...

Å - fine bruktfunna dine! Elskar telefonbenken din! Sikker på at du skal male..? Eg bare spør, hehe.
Ikkje sant dalahest er fint! Min er frå Fretex, til ein billig penge til og med pga av ein liten skade på eine øyra.. Elskar fargane og patinaen!

God helg til deg!
Klem