3. jan. 2012

Nostalgisk prosjekt




























Denne krakken har stor nostalgisk verdi for meg. Den har vært i farmors hus så lenge jeg kan huske, og jeg har alltid likt den veldig godt. Derfor er jeg veldig fornøyd med at jeg fikk reddet den, siden den lå i vedskjulet og ventet på å bli kjørt på dynga (DYNGA!!! jeg ble helt sjokkert).

Jeg fikk vasket den, men den trenger fortsatt litt omsorg. Planen er å trekke den om med svart skai. Tror det  blir ganske så fint. Klør i hendene etter å begynne, men tror det må bli til sommeren, ettersom bagasjen vår er fylt med fine julegaver, så stolen må overvintre på østlandet.


Er den ikke fin?


2 kommentarer:

high house then radio sa...

Så fint du fikk reddet stolen, det fortjente den! Lykke til med oppussingsprosjektet. Og riktig godt nytt år til deg også:)

Dotty-love sa...

Oh, det er en verdi i å se det vakre bak det stygge; den kommer til å bli knallfin! Godt nytt år og takk for kommentar, love it! Og du er bra, du!