23. jan. 2012

Kjøleskap i hjerte.





















































Før hadde vi et meget sjarmerende kjøleskap fra 70 tallet, sennepsgult (se øverste bilde på det nederste bildet). Det var et høyt elsket kjøleskap dekorert med gode minner og fine bilder. Problemet var bare at fryseren ikke fungerte, det lakk vann sånn at vi måtte ha et håndklede inne i kjøleskapet. Altså utbytting var uunngåelig.

Det nye kjøleskapet er bedre på alle mulige måter, bortsett fra det dekorative. For nytt og for hvitt for vårt mosegrønne og brune kjøkken (vi liker det) og umulig å dekorer på samme måte som det forrige.

Jeg ha jo vært flittig bruker av ipod appen Instagram* i over et halvt år, så da var Stickygrams rett og slett perfekt.  De gjør Instagram bildene din om til små magneter, til relativt grei pris, og fryktelig effektivt snakker om max en uke fra bestilling til de er mottatt. Superfornøyd. magnetene er litt kornete akkurat som andre ipod bilder, men det gjør ikke noe. ser fram imot et liv med personlige kjøleskapsmagneter.

Hr forloved stilte de i hjerteformasjon, noe som er veldig søtt. knis. knis.

Hva har du på kjøleskapet? Og har du instagram?


3 kommentarer:

- marthe - sa...

Kule bilder og kjempefin måte å pynte opp kjøleskapet på!

Lene sa...

Trodde det var Polaroid kamera du hadde brukt jeg! Stilig da :) Har ikke Ipod, så funker sikkert ikke på min. Har HTC. Ønsker meg Ipod da... :) Tviler jeg får. Hehe.

Måtte le litt av kommentaren du skrev til meg. Me too! Jeg hadde glist bra om noen hadde sagt til meg for 3-4 år siden at jeg kom til å kjøpe meg teak møbler. Men vi forandrer oss hele tiden, samme med interiør-smaken. :) Så om 5 år fram i tid, så vil jeg sikkert ha alt svart. Null farger. Tviler, men. Aldri si aldri! Hehe.

Klem Lene

Benedikte sa...

Så kult! Og søtt av din kjære å forme dem som hjerter! :) Vi har sånn kjedelig innebygget så der er det ingenting...