29. jan. 2012

Søndag!





































Nelliker som synger på siste vers. Etter gode råd fra den hyggelige damen på bruktbutikken, puttet jeg litt sukker i vannet, og nå har jeg hatt de i snart tre uker. Nelliker er så fint. Vil ha masse nelliker (blant annet) i bryllupet. Brudebuketten har jeg tenkt å lage selv. Jeg øver titt og ofte på å lage buketter, så gleder meg til markblomstene kommer tilbake. Men til de kommer koser jeg meg med rester av en nellikbukett.

Trebrettet (fra Ting) fikk jeg av min snille søster i etterjulegave, to stykker. De er så fine at jeg bruker de mest til pynt. Og vasen er et bruktfunn fra Jessheim, perfekt.

Ellers er det full søndagsstemning med egg og beacon, kaffe, pysj, hobby  og verdens mest kosete mops. Søndager er favoritt dagen min (så lenge man ikke var ute på lørdagen).

hva bruker du søndagen til?
Ha en riktig god søndag!




7 kommentarer:

Lene sa...

Søndager er fine. Enten så slapper jeg MAX av på søndager. Eller så pysler jeg med småting. Slik som idag. Og hører på masse finfin musikk. Søndag hele uken - ja takk! :)

Herlig trebrett du har fått. Like fint til pynt. Enig med deg. :)
Ha en fin søndag!

Klem Lene

Unknown sa...

Søndagen går til influensarestitusjon, som i stor grad består av å gjøre det samme som mens jeg var syk med influensa, men med mindre feber. Leser bøker, smurfer på internettet og spiser opp restene av trøste-godteriet. Med musikk i bakgrunnen. Fin søndag.

Joni (pigesind) sa...

Søndagene er nesten klin like ukedagene for min del, for jeg trasker jo bare her hjemme med lillebaby uansett;-) Og med en mann som har vært sykemeldt i laang tid, og en 3-åring som fortsatt står uten barnehageplass er det jo nesten søndag hele uken gjennom;-) Helt enig i at nelliker er nydelige!

Klemmer

Basteljenta sa...

Det var en flott og morsom stilleben du har laget der...
Klem
Basteljenta

Unknown sa...

Jeg eeeeelsker nye prosjekter, spesielt nå som jeg er så hodestup forelsket i leiligheten min :)

Ha en herlig herlig torsdag..

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Å, herlig kombinasjon :)

Maylen Bertelsen sa...

Vakkert!