13. jan. 2012

Puter.





































































På mandag hadde jeg en av de morsomste kveldene på lenge. Ei venninne skulle flytte og spurte om jeg kunne hjelpe henne med noen kjøkkenting. Men i stedet for å gjøre det å bli ferdig på en time, holdt vi på i over fem timer og sluttet ikke før leiligheten var innflyttet. Kjempe gøy, men det jeg skulle frem til var at som takk fikk arve klær og andre ting. De to fremste putene er egentlig stoffet til en stretchkjole fra Cubus. Syntes de gjorde seg utmerket som sofa puter.

De to lyseblå/mint aktige putene er sydd i stoff fra Mamilla, og dekorert  med filtdyr fra Søstrene Grene.

Kan dere skimte en bakerste puten? Den er utrolig komisk, 80 talls silkeskjerf med de "rypene på". Passer egentlig ikke inn, men kunne ikke la vær.  One of a kind.

Deilig å få byttet ut litt farger i sofaen. begynte å bli altfor mye oransje, sennepsgul og andre varme jordfarger. Fortsatt litt oransje igjen men deilig med litt hardere og kaldere farger og.


3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Så kreativ du er som så "puter" i kjolen!! Ble veldig flott.

Louise sa...

Kule kjole-puter! Det var smart tenkt.

Svar: Jeg går på lektor og adjunkt utdanningen på universitetet, men fagene norsk og historie. Nå har jeg nettopp påbegynt sisteåret som er ped/praksis. Tror det kommer til å bli litt mer hektisk enn tidligere år..

God helg til deg:-)

Skjerstad sa...

Herlige puter i flott gjenbruk :)
Fikk lyst til å sy nye jeg også ;)
Takk for at du vil følge meg , hyggelig :)

Ønsker deg en fin lørdag !
Janne