11. jan. 2012

Moleskine og dalahest.




































































Denne uken hadde jeg semesterstart på universitetet. Kjekt det, særlig når man kan kjøpe seg nye
notatbøker. På den fronten er jeg ganske snobbete, og foretrekker Moleskine bøker, og en god tusjpenn. Med hånden på hjerte kan jeg si at disse verktøyene gjør meg til en bedre student. De er så fine å skrive i og inspirerer til gode notater. Jeg kjøper en tre-pakk så da har jeg en bok til hvert fag og en ny inspirasjonsbok. Den har jeg med overalt, og kommer jeg på noe lurt skriver jeg det ned (særlig på forelesning dukker det opp mange ideer). Gull verdt.

Til jul fikk jeg min første dymomaskin; HURRA! Henger litt etter, men har hatt lyst på en slik så lenge. Så nå har vi dymofisert så og si alt rundt i leiligheten he he. Det passet i allefall å merke de nye notatbøkene mine. Snakk om klar for skolen.

En annen ting jeg har ønsket meg riktig lenge, er en Dalahest. En ordentlig en. Men til jeg finner en ordentlig en, skal jeg ta til takke med en spraymalt utgave fra Søstrene Grene (synes de ikke hadde malt han så fint). Merker dessuten at jeg blir månebedåtten av all type heste nips om dagen. Hest er best.

Klar for et nytt semester? Dalahest hot or not?

Nå skal jeg lese litt pedagogikk.


3 kommentarer:

Louise sa...

Kjekt med nye notatbøker, det er en av gledene ved semesterstart det:-)
Og du leser pedagogikk? Hva studerer du?

Jeg har semesterstart i morgen, og skal også ha pedagogikk i år (eller rettere sagt PPU). Merker jeg ikke føler meg helt klar. Kanskje noen nye notatbøker kan hjelpe meg også;-)

Ha en fortsatt fin dag!

Lene sa...

Moleskine bøker? Aldri hørt om. *ler* Men sikkert gode å bruke som du sier! :)

- Får prøve å hekle igjen daaa.. Får det vel til engang! :P

Ha en fin kveld med moleskine bøkene dine! :D
Klem Lene

Joni (pigesind) sa...

Hei, hei:-)
Flott blogg du har! Legger meg til som følger:-) Kjekt at du bor i Bergen, som jeg har i bodd i selv, de første 7 årene av mitt liv:-)

Klem