27. mars 2012

Rosetter

Begynnelsen på en ting som skal masseproduseres til bryllupet. Rosetter. jeg ble helt forelsket i de da jeg så dette bryllupet. Forelsket meg i fargepalletet og for den slags skyld ,så det blir litt sånn i bryllupet. Litt sånn; oransje, aprikos, rosa, gul, hvitt og lyseblå/minty/isblå ish. Du kan si en sensommer kveldshimmel tema.

Det er i grunn en stund siden jeg lagde disse, og jeg husker virkelig ikke hvor jeg fant tutorialen, kjedelige greier. Med det finnes et tonn der ute, bare søk på "paper medallion"


Two down,; tusen rosetter-pompoms-og-annen-dekorasjon to go.

Ha en strålende aften!


5 kommentarer:

Lene sa...

..noen tusen igjen. Litt av en jobb! Men guri så fine da! :) Håper VIRKELIG vi får se bilder av bryllupet når den tid kommer. :)

Ha en fin aften!
Klem Lene

Christine sa...

den rosaen var skikkelig søt :)

Den Grønne Baljen sa...

Utrolig flotte rosetter... så moro å lage pynten selv da 0))

Lykke til med planleggingen =)
Hvis du har lyst å vinne gave krot...er du velkommen inn på bloggen min

ha en fin dag videre

Kerstin

siri ore elle sa...

Kjempefine rosetter!!!
:-))) Og så duse og fine farger!!

Katrine sa...

Kjempe fine! Jeg har prøvd meg på slike selv, enkelt og dekorativt :)
Pomppoms sier du? Det skal vi også lage et lass med til vårt bryllup :) Kanskje vi har litt like tanker!? Fargetemaet vårt blir litt som "loveheartsfargene"; mintgrønn, dusty rosa og lilla.. Pasteller :) På torsdagskvelden satt vi å lagde bordkortene våre.. Stikkord: skåler i overnevnte farger (mintgrønn til herremenn, lilla til damene), og dymo.

Over og ut, du er finfin! og jeg liker å lese om bryllupstankene dine :)