18. mars 2012

Reprise, fordi det er vår.




Jeg vet jeg nettopp postet dette bildet i forrige innlegg, men tenkte det skulle bli min nye greie; poste samme bilde hver dag. Litt sånn Groundhog day.
Men jeg tenkte bildet skulle delta i Øyeblikks fotokonkuranse: Stilleben. Det er et bilde jeg er veldig glad og blir glad av å se på. Et stilleben med årets første håndplukkede blomster i vintage vase og glass, en løve (som visstnok hadde en manke, men nå har konvertert til løvinne) min mor fikk av en franskmann da hun var på interail, og et lite sykkelbilde bare fordi jeg gleder meg sånn til å sykle i solskinn å høre på musikk.

Klikk her for å se fler fine bidrag!

Ha en strålende vårdag folkens!


3 kommentarer:

Lene sa...

Våren, våren, våren den er her! Kjempeflott bilde! :) Aldri vært med på de konkurransene jeg. Kanskje jeg skal prøve meg jeg og? :) hehe.

Ha en fin søndag!
Klem Lene

Cathrine sa...

Dette bildet er så fint Tine! Liker absolutt alt ved det:)

Huldra sa...

Herlig stemning i dette. Ikke minst i utrykket til løven/løvinnen. :)

Lykke til fra Huldra :)