26. mars 2012

Steeds, steeds, what steeds! Has the whirlwind a home in your manes?

Et hestetema i dag; "dalahest"og hestehov. Etter 12-13 år i hestedvale, dukker hestegalskapen min opp igjen, men denne gangen i interiøret. Moonbeam og Midnight dukker jo stadig opp her på bloggen. Videre har jeg nok et hestebilde jeg snart skal vise dere, og en plakat med en hest som løper gjennom ild (lurer på hvor den har tatt veien?). Dessuten ønsker jeg meg en steilende hest slik som Dotty love har (de har så mye kult, har dere besøkt de?). Også ønsker jeg meg en ekte dalahest, og ikke bare en fra Søstrene Grene. En svensk en, rød og med mønster og gjerne litt slitt.  En dag er jeg jo nødt til å finne en!

Blomstene og gåsungene plukket jeg mens jeg var på jobb i dag. Snakk om fin jobb. Jeg lagde til og med årets første blomsterkrans i dag.

Ellers går det mye i å øve meg på stilleben. Alle interiør-prosjekter av størrelse er satt på hold her hjemme, siden vi sparer til bryllup, så da taver man hva man haver og har det gøy med det. Men det er jo litt forandring i forskjellige stilleben da.

Og en siste ting: Hr forloved har lagd ny header i dag! Hipp hurra!

Har du et favoritt interiørdyr?
Håper dere har en strålende dag :)))
Fininger.


6 kommentarer:

designhund sa...

hei Tine!
så gøy vi liker den samme partypynten!!
sikker på det blir et lekkert bryllup også:))
vi satser på partytelt i hagen til kaffe, med laange bånd som henger i lakserosa,
og lysslynger. Det må jo bli bra?
masse lykke til med bryllups-planning!!!
klem fra meg

Lene sa...

Flink forloved du har altså! Lager kule bilder! :) Stilleben-øvelse er gøy! Blir nok mester i stilleben tilslutt du da :) Lære meg noen triks etterhvert og. Hehe.
Favoritt interiør-dyr sier du? Blir elefant. Har elefant bilde og elefant leke. Elefant-vennene mine.

Henge opp ting på betong vegg? Er det ikke bare å kjøpe slike skruer som er tilpasset til betong/mur vegg da? Samboer sier det ihvertfall her. Sånn plast-dings må man ha og. Get It? Hehe. Flink til å forklare jeg ja.

Klem Lene

Christine sa...

jeg elsker fugler og alt søtt egentlig :P synes bildet var skikkelig fint! og hesten var bare så fin :D Dessuten er den nye headeren din SÅ fin :D bra med litt forvandring nå som våren har kommet :D

monica (mollys bubble) sa...

yay! digger headeren din!
ahh interiør på lavt budsjett er ikke lett ;/
I know, for å si det sånn :)

Cathrine sa...

Nydelig, dalahester er så fiiiine!
fantastisk kul header, hr forloved er flink:)
Håper du har noen deilige solfylte dager, her i vestfold har det vært varmerekord, 22 grader i mars! ikke at jeg merker det, for jeg har vært på job sukk...men snart påske, hurra!
klemmer fra Cathrine

Matilde sa...

Å jeg har sett ette sånn clip board som på bildet. hvor har du fått tak i det?