18. nov. 2011

PonPom- Bang Bang!!












































































Jeg drev å lurte fælt på hvem som skulle få den nye ponpom puten jeg nettopp har sydd til jul. Jeg var ganske fornøyd med den. Syntes den var søt.

Ti minutter etter at disse bildene ble tatt, var den ødelagt. En viss mops hadde forsynt seg med ponpomen. Takk for den. Heldigvis er det bare å lage en ny en.

Tenker å lage fler ponpom puter, er veldig inspirert av [Tusindfryds] flotte puter. Denne her ble laget av rester som ble igjen fra serviettstoffet.

Bildene er forresten tatt i den gamle [TV- kroken]. Den er stadig under forandring. Nå er jeg på utgikk etter et stilig stoff slik at jeg kan trekke om en madrass, så får vi en litt mykere sitte krok.

Ha fin feiende flott fredagskveld!

Ingen kommentarer: