27. nov. 2011

Party with the gang

























Det er tid for forandring. Derfor er all nipsen (det finnes mer) samlet på sjenken. Vi skal få ny nipsestruktur her i Rosablokken. Noen får bli andre skal pakkes bort. Vi trenger litt sosialmobilitet. Ting blir fort litt grodd
fast og tatt for gitt.

Jeg har tenkt litt, nå som jeg har blitt offesiell interiørblogger og greier. Det meste av interiøret jeg blogger om er nips og andre pynte gjenstander. Det er vel fordi vi lever på studentbudsjett og ting tar tid i rosablokkens byråkrati. For eksempel har jeg i snart ett år tenkt å male badet, gangen og soverommet. Det har ikke skjedd. Men det har skjedd mye på nipsefronten. Tror jeg er litt redd for prosjekter som jeg ser for meg er både dyrt og tungvindt (vi har ikke bil så å frakte maling er liksom ikke bare bare).  Forarbeid skremmer meg litt også.

Så nå skal jeg sette meg et mål: innen 13. mars skal vi ha malt badet.
Har jeg ikke gjort det, må noen kjefte på meg. Jeg hater kjeft.  oen fler so har planer som stadig utsettes? Eller noen som har noen tips?

4 kommentarer:

Ireneelise sa...

Jeg kjefter om badet ikke er malt!
Og, en ide! Jeg sier meg frivillig til å male badet sammen med deg om du stiller opp med litt vått og tørt! :) Ser for meg masse skravling, maling og igrunn en meget hyggelig dag! Hva sier du?

Lene sa...

Kjenner meg veeeldig igjen. Hehe. Ting tar tid her og. Selv om vi har bil til og med! Hehe :) For eks. Skulle tapetsere en vegg i gangen. Kjøpte tapet for 1 år siden. Og først nå i høst kom den opp på veggen! Er bare naturlig treig tror jeg. Hehe.

Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Kjøp ett spann (3-5 liter) om gangen, våtromsmaling må uansett tørke en viss antall timer før du kan ta neste strøk. Og husk å vaske godt først....

Anonym sa...

Gi en lyd, så skal jeg kjøre deg så du får kjøpt maling. Hilsen tanteb