1. nov. 2011

Den heter Rosablokken fooordi:


  • Vi bor i en rosa blokk
  • Jeg er overmåtelig begeistret over å bo i en rosablokk.
  • Området rundt er omringet av skog og rosa blokker, så det ser litt ut som sovjet på syre.
  • Det er et passende navn på bloggen fordi den handler om livet i rosablokken; interiør, prosjekter, mat, kos og hverdagsliv. Alt som går under det å bygge et hjem, i rosablokken.
  • Navnet Rosablokken er lett å stave, lett og huske og en smule ironisk ovenfor alle rosabloggene. Før het jeg Hokuspokusfillijokus, noe som både er feilstavet og tungvindt og har virkelig ingenting å gjøre med bloggen.
Jeg er igrunn meget fornøyd med bloggens navn, kunne liksom ikke ha funnet noe mer passende. Så får bare håpe at borettslaget ikke gjennomfører planen om å kle om blokkene i svart og oransje, for "svartoransjeblokken" er ikke fullt så klingende.

Mrs Hardy har en utfordring gående, om bloggnavn. Dette er mitt svar.

REDIGERING; ha ha. utfordringen var stengt. men dette var i allefall mitt bidrag om jeg hadde rukket den.

Ingen kommentarer: