6. nov. 2011

Porselenet med stor P, og andre loppefunn.


I helgen som var var jeg på loppemarked på Haukeland skole, og flax var det.

Da endte jeg opp med:



- 4 søte dyreportretter.


- Ett stykk 80 talls "fantomen" bag. Hr forloved ble storfornøyd.



 - Donald figur.



- En vill vase.



- Heimkunnskap bok fra 1970 inkludert husholdningsplansjer.


- Ett mismatch-kaffekopp-og-asjett-sett, halvparten fra stavanger flint.




- Og best av alt: Mange deler fra Figgjo sitt Cadiz porselen. DETTE, det er porselenet med stor P. Det skal nå samles på. Min første voksne samling.

Er i grunn godt fornøyd, gleder meg til å finne ut hva jeg skal gjøre med alle småfunnene.

En annen god nyhet for meg er at verdens bestelillesøster har lånt meg hennes Canon speilreflekskamera. Må bare få skaffet meg en lader. HURRA!


1 kommentar:

Louise sa...

Fine funn! Likte godt Donald-figuren:-)
Og serviset var superfint, i både farger og mønster.

Ha en god dag!