27. aug. 2011

Hekle-lørdag

I dag har jeg heklet. Heklet på lappeteppet jeg begynte med i sommer. Jeg har ikke komet så langt. Til nå har jeg 33 lapper. Idag ble jeg så nysgjerrig på hvordan det kom til å bli så jeg begynt å sette det sammen. Jeg ble overrasket over hvor lett det var. Ble helt hektet på å montere, så nå må jeg hekle fler lapper så jeg får montert mer. MONTERE MONTERE!

Når jeg var ferdig med hele monteringen viste det seg at jeg har fire av 9 rader klare. Altså halvveis i mitt aller første lappeteppe. Super excited, doing a dance on the table.













Så det oppsummerer lørdagen min så langt. Vi har også spist vaffler til frokost og sett på Knøttene. Dessuten våknet jeg av at jeg drømte at jeg og min søster var på Jamaica og ikke rekk flyet hjem, fordi vi absolutt skulle gå på stranden å møte min Tante og Kusine en time før flyet gikk (avgang 16.41).  Helt gruuusomt. Åjada!
 

Ingen kommentarer: