11. des. 2011

Coco de Paris


































Dette er  vårt nye print fra [Coco de paris], etsy vet dere! Veldig fornøyd, vi har hatt det i en uke og jeg sitter fortsatt å ser på det. Så fine farger og uttrykk, bestilte flere, men de er hemelige. Siden de er julegaver  :) Herlig med netthandling :),

Ellers har min computerdatamaskin med photoshop og det hele kollapset. Noe som er kjedelig :( en annen kjedelig ting er at de var utsolgt for mitt drømmesølvglitterjuletre på Plantasjen. Så om jeg ikke har sikkelig flaks eller lager et selv, må jeg ta til takke med gull eller hvitt juletre. Må avgjøres snart, siden vi skal på juleferie snart. Ååå som jeg drømmer om ett tre å henge kulene mine på, så ett juletre må det bli.

Hyggeligsett har vi begynt ny juletradisjoner. Hr forloved lagde brente mandler, og ronnettes har blitt vår jule musikk og White Russians skal bli den tradisjonelle jule drinken. Ingen av tradisjonene er institusjonalisert enda, men må jo begynne ett sted, ikke sant?

Har du noen fine tradisjoner? Ha en fin kveld til dere alle :)

1 kommentar:

Lene sa...

Kjempestilig plakat du har kjøpt. Sjekke ut Etzy skjønner jeg! :)

Vurderer å kjøpe meg et hvitt juletre i år jeg. Skulle egentlig ikke ha noe, men.. Ikke lett å bestemme seg!
De har hvite juletrer på Clas om du vil ha tips :)

Ha en fin søndag!
Klem Lene