13. des. 2011




































































































Den populære Tante B har gjort det igjen. Denne gangen har hun reddet julen i Rosablokken, ved å få tak i

juletreet vi ønsket oss. Hurra og tusen takk.

Dette treet synes jeg er svært sjarmerende, og passer perfekt for oss som ikke skal være her i julen. Vanligvis pleier jeg å være med familien min å hente juletre i skogen (vi eier skogen, så vi er ikke kriminelle), da sitter vi i tillhenger, vasser i snø helt til vi finner det perfektetreet. En ordentlig fin juletradisjon. Men man skal ikke kjimse av sølvtre med vintage julekuler, pyntet til The Ronettes heller altså.

Nå må jeg bare lage ferdig og pakke alle julegaver. Vann over hodet. YES.


Har du vann over hodet nå før jul?





4 kommentarer:

Anne Britt sa...

Hei:) Her har jeg hodet over vannet(men det rekker et stykke opp på støvlene-møkkavær). Juletreet er allerede pyntet og alle gaver er på plass. Gleder meg til å se dere her på Jessheim i jula. Hils Hr.Forloved og Raoul. Klem fra tante AB

Hilde sa...

Nydelig tre. Kjempe koselig.

Anonym sa...

Det er ikke lurt å pakke inn gaver under vann, da blir papiret ødelagt. Skal du absolutt under vann å gjøre det så anbefaler jeg å sitte i en stor vakuumboks.

Dotty-love sa...

Jippi-tre, sånn kunne Dotty love også hatt! Takk for digge kommentarer på bloggen vår, vi liker deg, altså! Ha en strålende førjulshelg;)