6. des. 2011

Frihet og andre fine ting.




Den siste uka har jeg vasket og kastet rom for rom, dag for dag.  Deilig med en skinnede ren leilighet. Det er også fryktelig deilig med en rykende varm kakao med masse krem. Herlig å få pakke i post fra svigersøster i Molde, en pakke som inneholdt et dusin flotte og nostalgiske julekuler. Midt i blinken, rigth in the kisser. Og så er det utrolig koselig å få besøk av gode venner med flotte rosa sokker.  Og så har det kommet snø, mopsen elsker det, sfo elsker det, og jeg, jeg synes det egentlig er ganske fint.

I kveld har jeg begynt på et prosjekt, et type prosjekt jeg aldri i midt liv har gjort før. Gleder meg til jeg er ferdig med det. Da skal jeg vise det her.

Åh deilige tid! Det gjør seg å være ferdig med eksamen. LOVE! LOVE!

Ha en flott kveld slash natt folkens :)


2 kommentarer:

Hilde sa...

Utrolig fine julekuler. Og så med spyd, perfekt. Gleder meg til treet skal pyntes.

Norunn Elise sa...

Jeg digger sokken!