22. des. 2011

Pop-opp jul









































































 Moren min er lærer, og de hadde laget pop opp kort på skolen. Så da lærte jeg meg noe nytt mens jeg er på

ferie. Jeg fikk helt Pop opp dilla. Så årets julekort blir i pop opp form. Og man skal ikke se bort ifra en rekke pop opp bursdags kort i fremtiden heller.


Det var veldig lett å lage, og med fint papir fra Søstrene grene ble det billig og.
Alt du trenger er saks, lim, blyant, og papir. Bretter arket i to, klipper inn små hakk som brettes utover inne i arket og så tegner og klipper man det man vil lime på de små utstikkerne, og simsalabim; POP OPP!

Hr forloved lagde sin egen pop opp variant uten utstikkere. Så det er mange muligheter.

Nå er det fult feriemodus på oss, nesten alle julegavene er helt i boks, så da ønsker jeg dere en riktig god jul! Håper dere får en flott feiring, og hvis dere vil gjøre en god gjerning før jul, [gå inn her og gi din signatur]. 


Nathan er seks år, født i Norge, prater kav bergensk, han og hans familie skal sendes til et land Nathan ikke kjenner til. De fortjener virkelig ikke det. Flott om noen vil signere, kanskje de får en sjanse til å bli!


God jul!

1 kommentar:

Lene sa...

Så kult! Pop-up kort! :) Hehe. Husker jeg syns det var så kult å få det i bursdager. Fortsatt kult!

God jul til deg :)

Klem Lene