16. des. 2011

Julgave-innpakning bonanza.









Nå er jeg snart ferdig med julgeavene inkludert innpakkning. Som regel pleier jeg å bruke avispapir, men det eksisterte ikke hjemme hos oss, så da har jeg gått løs på andre ting vi hadde liggende. Gjenbruk er årets tema for gavene. Kart, silkebånd, hermetikkbokser og andre esker, papir, tapetlim, magasiner, hyllepapir og restegarn. Det eneste jeg har kjøpt inn til innpakkingen i år er gråpapir. Og polkastenger da.   

Gavene er vidt forskjellig, jeg har tatt utgangspunkt i hva jeg vet mottakern liker, og så bare overderevet det til tusen. He he.

Kost meg har jeg i allefall gjort. Nå skal snart hr forloved ned på posten og få sendt gavene av gårde. Ting tar som vanlig tid her, vi jobber best under press. 

Nå er det endelig deilig vær så da skal mopsen få seg en ordentlig god tur i skogen. 
Lykke til med siste innspurt før jul :)


5 kommentarer:

Lidyll sa...

Herlig!
...jeg liker! Det er så utrolig fint å l age personlige innpakkinger altså...synes liksom det blir en del av gaen da jeg*smile*

..og elsker poplkastenger! ..som jeg dessverre ikke har handlet i år*snufs*

..forresten, om du har noen flere gaver igjen, og trenger til og fra lapper, kan du finne noen inne hos meg*smile*

Ønsker deg en superduper adventshelg!
Klem fra meg

Anne Britt sa...

Så fine pakker( kan jo nesten ikke pakkes opp :):) ).Nå er det nedtelling og vi gleder oss.håper snøen kommer,er igjen litt da:) Vi sse snart. Tanteklem AB

Anonym sa...

Er ening med tante ab, veldig fine pakker tine
hilsen tante b

moa sa...

heihei!
så hyggelig at du la igjen noen ord hos meg!
og pakkene dine ble jo finfine! sjarmerende & personlige, synes jeg!
..og ja! håper dere kom dere til postkontoret dere også..jeg var der i dag - og var ikke alene, for å si det sånn..men, hihi - som du sier vi jobber nok best under press :0) ha en fortsatt fin helg! *moa

Lene sa...

Så fine pakker :) Mottakerne blir nok glade ja! :)

PS - Lager meg krøller ihvertfall *ler*

Ha en super helg!
Klem Lene