12. sep. 2011

Foto-rull// Matfestival og Bergen kunsthall.



























Bilder fra i går, da Redd Barna  arrangerte en sikkelig kulturdag for barna (i forbidelse med Barnas kulturhelg så klart). Det var veldig kjekt. Vi tok med oss ett par jenter og tuslet ned på bryggen for å sjekke ut Matfestivalen. Nedtur at det fossregnet, men fikk heldigvis snappet til oss ett bar smakebiter før vi gikk på spøkelsesjakt på det Hansiatiske museet. Må si at jeg var veldig fristet til å kjøpe en flaske Vossabia geiterams brus. Den så god ut.

McDonalds er alltid en hit for barn, særlig når de får to burgere! Så ruslet vi bort til Landmark og så på utstillinger; details og chaos as usual. Liiiit fjernt for våre jenter; " hva prøver de å si egentlig?". Men den mer tradisjonelle utstillingen i bygget ved siden av var populær. Najonalromantikken ftw.

Vel det jeg prøver å si, er at det var en veldig fin søndag nede i byen. Synes det er veldig positivt når det blir ordnet i stand slike kultur arrangement for barn, særlig når de er gratis og alle har mulighet til å delta.

Og, i dag har vi stemt. Høytidelig affære. Jeg elsker å stemme. I år valgte jeg å sette kryss ved siden av alle født etter 1982. Ungdomen inn i bystyret sier jeg. Dessuten er det første valget jeg ikke har fått panikk inne i valg boksen og stemt noe jeg tror er fornuftig, istedet for det jeg egentlig vil. Så vil si det var et godt valg.

Hadde dere ett godt valg?

Ingen kommentarer: