25. nov. 2011

Klassekompromiss.

Klassekompromiss er mitt favorittord denne eksamenstida. Jeg synes det er et så fint begrep og prossess. Idag føler jeg at jeg inngår litt klassekopromiss for meg selv ved å ikke å dra på lesesalen, men heller sitte hjemme å lese og drikke te i den fine koppen jeg fikk av min tante for mange år siden. Den har jeg hatt med meg alle steder jeg har bodd. Sånt er litt koselig :). Fatet den står på er jeg og veldig glad i, så fint et fruktfat.

Som dere ser skranter det litt på lesefronten siden jeg sitter å blogger. Men men, jeg pleier jo faktisk å være meget strukturert! Og jeg må bite i meg noen ord jeg slengte ut før; eksamen ER stress. Tulle jente som trodde noe annet.

Har du eksamen? Hva er ditt beste råd for eksamenstiden?

1 kommentar:

Ireneelise sa...

Har akkurat hatt examen i journalistikk, gikk greit tror jeg. Tips: ikke stress! Som du vet, jeg er en stressa person. Edit: var. Vet ikke hva som skjedde, men jeg har blitt rolig. Var sikker på at det hadde påvirket alle innleveringene mine, og hele meg. Men nå viser det seg at jeg antageligvis går ut med A i alle fagene mine og slipper flere examner. Endelig dom kommer på tirsdag. Men slikt liker man! :D

Et annet tips er å ikke stenge seg helt inne, forsvinne fra de sosiale liv. Da drukner man i papirer. Litt luft og sosial omgang gjør oss godt :D

Jeg har troa på deg, tinemin! FUERZA :D