24. aug. 2011

Frøken UR og hennes tidsplan.

Det er travle dager om dagen. Veldig uvant. Jeg jobber og sykler og leker haien kommer. Og later som jeg studerer. Mye shopping har det vært og, har endelig fått min begunderrøde sekk og termos med blomster på. og Kunstlaging. og kurs og besøk. Ikke minst mye mopse jobb. Ganske så fulle dager. I stor kontrast til siste halv år. Jeg er nødt til å lage en enorm timeplan. Med rutiner for alt sånn at jeg ikke bare roter bort tiden, men bruker den til ting jeg er glad i.  Timeplanen skal være full av farger og komplexe systemer.

Dessuten har jeg STORE planer for bloggen. Har så mange planer at jeg må nok sette noen på vent, og innse at jeg må ta det gradvis, ikke alt på en gang. Men det blir nok litt stillere her frem over. Går ned i blogatoriet og forsker ut måter å forbedre bloggen på. Noen tips?

Og forresten; jeg har akseptert at det snart er høst og gleder meg faktisk litt.

Ingen kommentarer: