8. juli 2012

Friminutt




Nibs juli utfordring passer egentlig utrolig bra men samtidig veldig dårlig akkurat nå. For friminutt er ikke akkurat det vi har mest av om dagen, men det er akkurat nå de nytes aller aller mest.

Den siste uka har vi hatt lange arbeidsdager med å få ferdig låven til bryllupet. Det eneste vi har gjort er å jobbe og spise. Og det, det er faktisk utrolig kjekt og lærerrikt.  Men særlig på sommervarme dager har det vært herlig å ta et friminutt i gresset, på det fine vatteppet som finnes her på gården, etter en egg-og-beacon lunsj (man får en ekstrem appetitt av hardt arbeid, sterkere har jeg blitt og). Eller ta meg en tur å plukke fine blomster som vi ikke har i Bergen, sånn som prestekrager og lupiner (kan nok hende de finnes der, men har ikke sett de langs min vei).

Dessuten er det en viss avslapping å utforske gården, for den er full av skatter. Her om dagen fant jeg den søte kitchye kattepus-vasen. Den liker jeg godt. Jeg har også funnet masse fint som kan brukes til bryllupet som bare er om 26 dager (!!).

Friminuttene er fine de, men snart skal jeg vise dere hva vi har holdt på med når vi ikke slapper av. Det er episk.

For å se fler fine og mer interiørinspirerte friminutt-bidrag klikke HER.

Håper alle har noen fine spennde sommer dager uansett hva dere driver med.


PS: tusen takk or alle nydelige fine kommentarene jeg ikk i forrige innlegg! YOU GUYS ROCKS ROCKEN ROLL.

10 kommentarer:

Uuuglehytta sa...

det så chill ut:) gleder meg til og se hvordan låven blir:) var rundt på skattejakt hos mormor jeg også, er så gøy!!

ha en fin søndag!!!

Lene sa...

Herlige bilder - som alltid, Tine! :) Har tid til noen friminutt mellom slagene vil jeg tro? Gleder meg til å se flere bilder! Tror jeg er litt gifte-syk jeg og. ;-P Hehe.

Klem Lene

Ingeborg sa...

Så flott bidrag, elsker bildene dine:)

Yvonne sa...

herlige sommer bilder! Jeg har make pus hihi =)=) Ha en fin dag.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Digg digg digg!!!

BlandetLoft sa...

Dette liker jeg. Alt sammen.

Cathrine sa...

herlige, fine Tinebilder:)
kattepusen var helskjønn!
åååå som jeg gleder meg til å se resultatet av jobbingen deres!
STOR klem fra Cathrine

Vera sa...

Sinnsykt fint vattteppe! :)
Og jeg vet ikke om jeg sa det, men de bryllupsinvitasjonene var de fineste jg har sett noen gang tror jeg. Jeg gleder meg til å se bilder fra en bryllupspyntet låve.
g'natt :)

Katrine sa...

Olalalalala gleder meg til å se låven! Tenk, bare 26 dager! :D Kjærevene, dette blir fint <3

Linnéa sa...

Fine friminuttbilder!

Klem