7. sep. 2012

Rosablokken inviterer på sofakos

Min elskede sofa, avbildet i vårt hjemmelagde bryllupslokalet. 

I høst kommer jeg til å invitere folk til å sitte i denne sofaen. Den har nå et par timer igjen på veien fra Jessheim til Bergen, og innen i morgen er vi kvitt vårt monster av en svart "skinnsofa". Den nye sofaen vår er mitt aller første og mitt aller beste brukt funn, som jeg fikk for 200 lappen for fire år siden. Inntil nå har den stått å støvet fint i Låven hjemme på Jessheim. Men nå er det bare snakk  om timer, før vi gjenforenes.

Så i høst kommer vi nok til å invitere venner og familie inn på sofakos, med brettspill, te, kakao, får i kål, suppe, film og det hele. Det er ikke så veldig kreativt, men det behøver det heller ikke å være når man har en så fin sofa.

Dette var mitt på-tampen-bidrag til NiBs september utfordring; Inviter. Se alle de fine bidragene HER.
Nå ligger jeg her,  pall, med et lass kyllingvinger foran meg og skal se litt tegnefilm.

God helg alle sammen :-D




7 kommentarer:

Anne sa...

Kuuuuult!!!

monica (mollys bubble) sa...

Ja, da sees vi, da!! :D
Tusen takk for kommentaren din altså, veldig koselig med hyggelige ord.

Åh digger bildet ditt. Er så kult med den sofaen!
Visste forresten ikke at du var fra Jessheim! Der har jeg bodd. Eller på kløfta da, mens jeg gikk på Jessheim vgs. Likte meg godt der oppe :)

Kos deg ikveld! Min feiring består egentlig mest i rydding av hus, he he

Pst. Liker den nye layouten her inne :) Very nice. Driver med en liten oppussing selv om dagen, men det tar litt tid da :D

monica (mollys bubble) sa...

Jepp det har jeg! Gikk på helsesektretær 03-04. Men holdt meg mest nedi det bygget der, he he!
Du da???

Dotty-love sa...

Yes! Så fet sofa. Og ballonger slår alt! Love the picture! God helg:)

monica (mollys bubble) sa...

Aha, neimen så gøy da :D Rart det der, norge ekke stort! Da har vi sikkert gått forbi hverandre i gangen! Hmm kanskje jeg skal rote frem årboka, he he ;)

Linnosaurus sa...

For et fantastisk flott bilde! Fargene og stemninga. Ser nesten ut som et maleri :-D

Lene sa...

Kuleste sofa'n! Digger bildet, Tine :-)