12. juni 2012

Just like heaven

I dag er helgen over. Super gøy helg. Bilde oppsummere sånn noenlunde:

Blomster plukket til herlig ute-foran-blokken-middag på søndag.
Tomme Mr Freeze poser. 40 stykker fortært, 40 nye i fryseren nå.
Tallerken med bilde fra Jarle Klepp festen. Ble dekopert på klokken tre om natten. Ingen temafest uten suvenir.
Røde flekker på stuebordet, som kommer av en mystisk rar dram og nekter å forsvinne. Bordet er ødelagt og jeg roper hurra! Tid for nytt stuebord.
.. og masse masse fine folk, hyggelig tusle turer i byen, is, film, god mat og ikke minst en overdose Jarle Klepp.
Og som bildet er jeg litt skjelven, kornete og god sliten.

Bare et kort innlegg for å si hallo og symbolisere at hverdagen er tilbake, selvom kaoset fortsatt herjer i leiligheten.
Herrrrlig helg!

Har der hatt en fin helg?

Tine

Og tusen tusen takk for alle fine kommentarer i det siste. Dere er gode dere :))

2 kommentarer:

monica (mollys bubble) sa...

Ser ut som du har hatt en fantastisk helg!
Jeg har nytet den første frihelgen på så lenge jeg kan huske :) Blandt annet i verdens koseligste bryllup!
Du er heldig som snart skal gifte deg altså, det er jo såå stas!
:)

Lene sa...

Mr.Freeze er digg! Nam..

Bra du har kost deg. :) Og nå kan du kjøpe nytt stuebord! Hurra. Hehe. Har alltid unnskyldninger på ting jeg kjøper. Ikke alltid de er like gjennomtenkt, men pyttsann. ;)

Klem Lene